środa, 23 czerwca 2010

Dzień Taty

Wbrew wszystkich moich wątpliwosci Dzień Ojca jest 23 czerwca!!!

A to jest z Google.com :*

A oto lista jaki prezent dla taty w ofercie "last minute"

1. Magazyn dla mężczyzny + słodki drobiazg (ja tak uczyniłam)




2. Film! Np. z epoki jego młodosci (mój tata kocha "07 zgłos się")!



3. Zrób mu letnie ciasto!
Moja propozycja: Beza Pawłowej
Beza Pawłowej
4 białka
szklanka cukru
łyżka octu (ja dałam jabłkowego, ale w przepisie znalazł się winny)
łyżka mąki ziemniaczanej
łyżka bardzo zimnej wody
200 ml śmietany kremówki
2 łyżki cukru pudru
owoce do dekoracji

Z białek i cukru ubić pianę na sztywno. Czasem zdarza się, że piana wcale nie ma ochoty zesztywnieć, wtedy radzę dodać szczyptę soli. Do piany dodać mąkę i chwilę jeszcze ubijać. Na koniec dodać ocet i wodę i starannie, ale delikatnie wymieszać. Gotową masę ułożyć na tortownicy o średnicy 22-24cm. Piec w piekarniku o temp 150st. przez 60-75 minut. Ostudzić. Z kremówki i cukru pudru ubić bitą śmietanę, wyłożyć na bezę i udekorować owocami. Przed podaniem trzymać w lodówce.




Pawłowa to baletnica na której czesć jest zrobione to ciasto!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz